RIZQI Busana

RIZQI Busana
FAST RESPON: SMS/WA 081902155255

Jumat, 25 Juli 2014

Ajarkan aku mencintaimu

Ajarkan aku mencintaimu..
Disaat aku hampir terhanyut dalam pusaran rindu yang tak berujung..
Disaat aku hampir tenggelam dalam lautan gelisah yang tak bertepi..
Disaat aku hampir terbakar dalam api asmara yang tiada pernah padam..
Disaat aku hampir terhempas oleh badai cemburu yang tiada tentu arah..
Kerana aku hanyalah setitik kerikil di hamparan pasir yang luas..
Kerana aku hanyalah selaksa buih di lautan yg luas..
Kerana hati ini rapuh..
Kerana jiwa ini lemah..

Ajarkan aku mencintaimu apa adanya..
Bukan kerana elok wajahmu yang bisa sirna seiring waktu..
Bukan kerana hartamu yang bisa musnah bersama datangnya susah..
Bukan kerana singgasanamu yang sewaktu waktu akan runtuh di ujung zaman..

Ajarkan aku mencintaimu kerana Allah..
Cinta yang tak akan pernah lekang oleh waktu..
Cinta yang tak akan lapuk oleh zaman..
Cinta dalam kemuliaan dunia..
Cinta dalam keabadian akhirat
Ana Uhibbuka Fillah

Tidak ada komentar:

Posting Komentar